Uteritt 25/11

Både jag och Freddi slutade runt två idag så vi skynade oss så gott det gick till stallet för att hinna rida innan det blev helt kolsvart. Vi gav oss ut i skogen vid 4 och det var faktiskt fortfarande lite ljust då. Så det blev en mysig uteritt, känns som om jag inte ridit ut på evigheter. Vi lät hästarna rulla på i lite friskare tempo, tror faktiskt det uppskattades av både Artie och Qarlos. Artie tyckte det var jättekul i alla fall, han busade till lite då och då.

Blir så att jag inte rider ut alls lika mycket under senhösten, just för det blir så mörkt. När det är snö ute lyser den upp lite så det blir faktiskt enklare då. Men jag och Freddi ska rida på söndag igen men en längre runda då! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback