Svar på fråga



Freddi svarar; Ja, det stämmer. Bingo är även han till salu, fast endast till rätt hem. Fru Palm är petig och det inte inte vem som helst som får komma och rida på hennes ögonsten. Jag är stolt som har blivit accepterad! ;)

Nejmen, som jag har uppfattat det så är Bingo mycket riktigt till salu. Men risken att jag rider och tävlar honom även nästa år kanns ganska stor.. Livet ändrar sig fort, och man vet ju verkligen aldrig, han kanske blir såld om en vecka. Hur som, om det skulle bli så att någon kommer och tittar så har jag lovat att visa honom åt Kristina! 

Och inte för att vara sån, men han är ju bra fin..!











Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Du kan väl köpa honom? ;D

2011-11-18 @ 14:38:07
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback