Qarlos och Karin

Här har ni några bilder från Qarlos tävlingsdebut. Den gjorde han ju med tränar-Karin i början på september. Kunde inte blivit bättre, dom vann LC2 på 71%! 

Karin har haft Qarlos nu under tisdag-torsdag eftersom jag inte hunnit med att rida honom. Skönt för mig att få lite hjälp, senaste träningen så fick jag ju mest en massa kritik för min ridning. Hann inte tänka på vad jag ska göra med Qarlos för att utveckla honom, utan det handlade mest om mig. Så nu får Karin hjälpa honom och sedan mig lite helt enkelt!











Kommentarer
Postat av: Lovisa

SV: Hm jo du kan ha rätt där ;) Men jag tror ingen kommer kunna förstå hur speciell den här ponnyn är... och framförallt SVÅR! Hon kanske är för svår för mig, det kan faktiskt vara så...

Så vet inte mycket längre, men bara att kämpa på antar jag!

2011-11-10 @ 20:44:15
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback