Kolik eller kvarka 3

Bakrund: Du har taggat till hemmatävlingarna i månader, och äntligen ska det bli av! Du värmer upp, hoppar fram och din häst känns toppen. Du har hoppat felfritt och närmar dig sista hindret, känslan är på topp, ni ligger helt rätt och du ser distansen framför dig. 

Problem: Så plötsligt står din bästa kompis bakom hindret och krattar! Hon har missat att det är det hindret du ska hoppa och vill bara göra vägen för dig lite lättare, men nu stannar din häst eftersom den blev skrämd av din bästa kompis bakom hindret, såklart. 




Lämnar du in en protest, trots att det var din bästa kompis som stod ivägen?


Free online polls


Jag tror att jag skulle pratat med min kompis innan jag lämnade in protesten, antagligen så skäms man ju skapligt när man gjort en sån miss. Protesten drabbar ju inte min kompis personligen, så det är ju ingen fara!



Kommentarer
Postat av: julia

Det drabbar väl kompisen personligen?

De kommer väl antagligen säga till henne..

Och det var ju faktiskt hennes fel, så om man pratar med henne och hon säger att det var ett misstag osv.. så tycker jag det räcker :)

Det är ju som sagt hennes fel och inte ridklubbens

2011-11-06 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback