Knoppar eller inte, det är frågan...

I söndags tävlade jag faktiskt för första gången utan knoppar på Artie. Hans man brukar vara aningen längre och då är det enkelt att knoppa, men nu har jag haft manen lite kortare och välvårdad så tyckte inte det behövdes. Jag tycker det är finare med knoppar än utan, för det ser mer stilrent ut. Men jag måste säga att det absolut fungerade ändå, och det var rätt skönt att slippa kolla efter hela tiden om någon knopp gått upp eller så ;)

Okej fast måste bara påpeka att han man brukar ligga på samma sida, haha. Men på dessa bilder blev det helknasigt, men aja ni fattar ;)



Annars brukar han se ut så här, vilket jag föredrar! :)




Vad är snyggast?



Free survey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback