Jobbat hela dagen

Tänkte bara berätta att jag jobbat i stallet hela dagen och det är därför jag inte kunnat uppdatera någonting. Började 7 i morse och trodde nästan jag skulle dö när alarmet ringde. Men väl där ute gick allt smidigt och var faktiskt klar mycket tidigare än jag brukr, så det var skönt! Red ett pass i ridhuset på Artie, tänkte göra ett separat inlägg om det lite senare om jag hinner. 

Just nu håller jag på och pluggar, har en hel hög med inlämningsuppgifter och redovisningar till veckan som kommer. Har lite smått panik, men det ska nog gå bra! ;)

Jag fick sällskap i morse i alla fall under tiden jag fodrade. Stallkatten Mårten hängde med sovandes på hövagnen, haha upptäckte inte honom förrän jag skulle ta den påsen han låg på.






Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, så söt!

2011-11-15 @ 13:53:42
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, Mårten, vilket gulligt namn ^^

2011-11-20 @ 21:06:38
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback