Här ska tränas

Inget sparande på krutet här inte! Jag har inte ridit sedan i söndags (dock red ju Elisabeth igår) och jag är med nöd och näppe frisk.

Idag så ska jag och Qarlos hoppträna för Daniel igen! Det ska bli jätteroligt, fast jag är väldigt nervös, det erkänner jag. Får se i vilken av grupperna vi hamnar, senast var vi i ponnygruppen och det var väldigt skönt. Issas grupp känns som ett väldigt stort hack uppåt för oss, haha.. 

Får se hur det blir, men trots nervositeten är det alltså något jag ser fram emot! :D 



På fredag så ska vi även träna lite för Karin, i dressyr. Känns betydligt tryggare! Men man måste ju våga lite här i livet också, och både jag och Qarlos tycker ju att det är jättekul med hoppning. 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: tack så mycket!! =D

2011-11-17 @ 17:09:06
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Julia

Ni är så fina :) Kommer du köpa någon häst förresten?

2011-11-17 @ 17:46:00
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur ofta rider du Qarlos?

2011-11-17 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback