Fredagsplaner

Idag så slutar jag tidigt och tänkte därför hinna rida båda hästarna! Får se om båda får gå i skogen eller hur det blir. Qarlos har hursom varit inomhus tis-tors och Vendela har också hållit sig innanför staket elelr väggar hela veckan. Kommer dock inte hinna ut med båda innan det blir mörkt. Jaja, den som lever får se! :D 

Igår så gick det riktigt bra med Vendela. Det är verkligen oslagbart när hon är eftergiven och framåt i galoppen. Så reglerbar, lydig, reagerar på minsta lilla. En fantastisk häst verkligen, jag blir så stolt över henne! 

Imorgon så har jag jour i stallet, klockan 8, 14.30 och 20.30. Efter intaget (lär bli runt tre) så kommer Bingo för lite ridning. Ska bli kul att se min svarta pärla igen också! Saknat att rida honom.

Vendela i sitt esse




Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Ja, det var ju inte så kul ;(

Jag hade henne i måndags och hade markerbete och nu på måndag skulle vi hoppa ... Men jag kommer aldrig få hoppa henne :'(

Det är ju aldrig kul när någon som står en nära hjärtat går bort!



Ja, precis, men det är svårt att tänka sig in i situationen då jag är den där tjejen som hellre är i stallet på sena kvällar än att vara ute och festa :P

2011-11-11 @ 14:04:08
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback