Dressyrträning på schemat

Precis som Freddi ska jag också träna för Karin idag! Ska bli riktigt kul särskilt eftersom jag inte tränade förra gången. Så nu var det ju ett tag sedan, hoppas det går bra i alla fall. Älskar att träna för Karin, brukar alltid gå så himla bra. Man får alltid jobba igenom problemen på ett bra sätt och tips hur man ska fortsätta arbeta själv.

Det tycker jag nästan är det viktigaste med en tränare. Visst för att man vill att det ska gå bra när man tränar, men de andra resterande sex dagarna av veckan då? Det är ju då man vill att det ska fungera, så därför tycker jag är viktigt att en tränare lär en att rida självständigt och det gör verkligen Karin :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback