Beställt!

Klickade hem lite prylar till mig själv
från Hööks igår:

Jackan jag visade förut, 479 kr efter 20% rabatt!


En vit pike som jag spanat på länge, denna kommer bli supersnygg både matchat med marinblått set och vitt set på hästen sen i vår/sommar! :D 169 kr.


Mamma har totaltröttnat på mina baby-blåa Kingslandstrumpor (som är helt paj) så hon bjöd på två st 2-pack nya stövelstrumpor också, 99 kr för ett två pack. 




Någon mer än jag som alltid får en kick av att shoppa? Det maxar verkligen alltid humöret att skaffa lite nya prylar. Hoppas jackan och piken sitter så snyggt som jag hoppas :D Kan visa när jag fått hem dom, nu kommer jag att längta tills det är dags att hämta ut detta. Känns som en evighet sen jag köpte hästprylar, nu har jag haft abstinens!



Kommentarer
Postat av: Karro Grape

Jag har också en sån piké fast en marinblå! Älskar den verkligen!

Dock är de stora i storlekarna.. Jag har en small men den är lite stor..!

2011-11-14 @ 12:30:03
URL: http://karrodandy.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Firar min nystartade skönhetsblogg med en utlottning av Beautysticks. Du är jättevälkommen att delta för en chans att vinna!



www.Loveyourskin.blogg.se

2011-11-14 @ 12:42:06
URL: http://loveyourskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback