Transport

En rätt viktigt detalj för att kunna tävla är en transport. Skulle bli rätt svårt att ta sig fram till både träningar och tävlingar utan en. Jag har en Christ Comet Alu som jag är väldigt nöjd med. Den har en inbyggd sadelkammare som är otroligt smidig. Vet faktiskt inte hur jag skulle klara mig utan den, då det är jätteskönt att slippa ha sadlar och sånt i bilen. Sen har den öppningsbara fönster (i flera olika vinkar) som jag tycker är ett stort plus, då vi utnyttjar det varje gång vi är ute och åker, beroende på väder.

För övrigt är den väldigt ljus inuti vilket jag älskar! Visserligen syns smuts rätt tydligt då, men jag har turen att ha en perfektionist till pappa så han brukar faktiskt städa den rätt ofta. På det sättet ser den alltid fräsch ut!

Så här ser alltså hela ekipaget ut, med både bil och transport:



Har fortfarande inte ändrat texten sedan jag sålde Jenny... haha






Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Men vad coolt att ditt namn finns med där ;)

2011-05-28 @ 17:41:15
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback