Tidig kväll

Nu så tänkte jag stänga av datorn faktiskt, blir alltid så sent när jag har den med mig i sängen..! Ska läsa lite om Antikens litteratur nu tänkte jag, gud vad roligt, kunskaper jag kommer ha nytta av resten av livet! Elleeer..?

Jaja, engelskaläraren är borta, så det är sovmorgon imorgon iallafall + att måndagar är en kort dag eftersom jag slutar klockan ett. Skönt med en sån mjukstart, det gör det faktiskt lite lättare att gå upp på måndagarna. Issa slutar också tidigt, så vi kommer ut till stallet i tidigt också. Ska bli skönt helt enkelt, är man positiv så blir allt så mycket lättare, bättre såhär än att gå och gräva ner sig för att helgen är slut - det är Tävlingsduons filosofi ska ni veta!





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Underbar bild! :)



Vilken dag du kommer få imorgon! ;o

Sovmorgon plus att du slutar vid ett.



Här har man ingen sovmorgon och slutar vid tre, måndagar suger ;(

2011-05-01 @ 22:18:33
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fina du!♥

2011-05-01 @ 22:21:24
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback