Slutspurten

Nu börjar man faktiskt kunna se slutet på denna temin. Bara några få veckor kvar, sedan är det frihet! Men innan jag kan fira har jag en hel del uppgifter och prov kvar. Det är lika bra att ta tag i högen så det blir gjort någon gång. Eftersom jag blir borta hela helgen är det bäst att göra allt innan, så jag inte behöver ha det hängandes över mig när jag kommer tillbaka. Skickade in en uppsats igår och har gjort klart två till nu! Känner mig riktigt duktig faktiskt! Tänkte skriva klart en engelska grej bara innan jag åker ut till stallet. Lär vara där hela kvällen, så det är inte brådska ut.





Kommentarer
Postat av: Julia

Förresten såg era kommentarer på mitt inlägg om er och vill bara säga att jag blir glad att ni uppskattade det :) Ni är verkligen för underbara! Kram

2011-05-06 @ 18:58:54
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback