Ny vecka

Idag är det en ny vecka (ifall någon missat det, så vet ni det nu ;D), och jag tänkte dela med med mig av lite planer.

Idag så ska Bingo till Tschranke, som är en Equiterapeut. Faktiskt är det han som har själva Equiterapeut-skolan här i Sverige, så alla equiterapeuter är utbildade här i Katrineholm, lite kul sidofakta sådär! Vi får se vad han säger om Bingo, hoppas att det går att ordna. Ifall det är något som går att "knäcka till" eller liknande på bara den gången, så ska vi eventuellt efteranmäla till LB1 i Kiladalen. 

Om det blir så, så ska jag tävla nu på lördag alltså. Men det är bara lite löst sagt, så vi får la se hur det hela utvecklar sig, Bingo måste ju först och främst vara frisk och kry. Jag ska iallafall träna på fredag, med Vendela, det är säkert. Ska bli riktigt roligt, jag hoppas på att hon är fin under veckan så att vi kan köra lite teknikst inför hennes tävling, som är om två veckor!

Annars så vet jag inte riktig vad som händer nu, det är ju ridning av Vendela som vanligt. Har inga prov, förutom det nationella på onsdag, men har lite mer nästa vecka, så det gäller att ta tag i saker och ting i tid om man vill hinna med att rida som vanligt. Lär nog umgås med min vän Isabelle en del, det brukar ju bli så av någon anledning, hihi! Gustav är i Tyskland, och kommer hem på lördag.

Issa och Janni + massa andra KRF:are drar på hoppläger nu i helgen (hon kommer nog att informera er om det senare), så till helgen blir det rätt ensamt på anläggningen. Bara dressyrknuttar kvar typ, jag och Karin, ahaha. Okej, nu överdrev jag en aning, men ni fattar grejen ;)







Kommentarer
Postat av: Fanny Claesson

Hoppas att ni kommer iväg!! :)

2011-05-01 @ 20:55:46
URL: http://fannyclaessondressyr.blogg.se/
Postat av: Bella - Montéryttare

Vill tipsa om min bloggtävling med fina priser:

http://montebloggen.se/2011/may/tavling-med-fina-priser.html

2011-05-01 @ 21:14:46
URL: http://montebloggen.se
Postat av: Alexandra Lundmark

Jag ska kanske till Kiladalen då, fast LA :)

2011-05-02 @ 12:39:32
URL: http://alexofisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback