Nattinatt

Kom hem för ungefär en timme sedan och har förberett lite fler inlägg tills imorgon, ifall jag skulle rycka ut på fler äventyr med Gurraboy eller kanske åka ut till stallet. 

Vet verkligen inte vad som är fel med videofyme, men min förvänd-galopp-film vägrar sparas! Har laddat upp den fyra gånger, och varje gång så står det att den ska komma inom tio min, men det händer aldrig. Bajsprogram, ska då aldrig göra som man vill fast man sitter där snällt och väntar under uppladdningen. 

Hästarna gick bra idag båda två tycker jag, jag är nöjd. Bingo kändes fin, men i vänstergaloppen märktes det att han hade lite problem med att få med sig ytterbak + att han tjafsade mycket mer än vanligt mot hand i höger varv. Fast det senare blev bättre ju mer jag red, så det kan ha varit lite lathet också. Lätt att övertolka minsta lilla som tecken på att han har ont. 

Vendela fick en snabbspolning av gårdagens träning, och jag tyckte det funkade super. Hade hörlurarna på mig, älskar känslan av att man är med i en musikvideo, haha. Råkade sitta och sjunga med också, missade ridskoletjejerna som lekte vid ridbanan. Dom fick en liten gratiskonsert, stackarna! Men Vendela var så duktig så, bärig och fin. Öppnorna funkade jättebra idag tycker jag, så det känns skönt!

Jag och prinsessan i Hageby för ett år sedan :)




Godnatt kära läsare :*



Kommentarer
Postat av: Katrine

Tack, vad glad jag blir! :D



Jag vet faktiskt inte när jag tar mig ut på banorna igan. Vi ska på (förhoppningsvis det sista) återbesöket på torsdag, och om allt är som det ska (vilket jag hoppas så sjukt mycket) så blir det väl om allr rullar på som det ska inom nån månad.



Måste säga att du har utvecklad Vendela så mycket. Hon ser verkligen ut att vara i toppform! Vad är din mål med henne?

kram

2011-05-08 @ 01:35:15
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/
Postat av: louise

sv: tack detsamma verkligen! :)

2011-05-08 @ 09:50:16
URL: http://galetfort.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Tack! :')



Ja, helt grym är hon! =D

2011-05-08 @ 11:10:24
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Fanny Claesson

Visst är det kul när man känner känslan och allt bara flyter på!! Då blir det lätt gratiskonsert ;)



Ja, men de klasserna blir väl bra :) Jag håller tummarna för att ni får ert kval! Den är en sån grym skillnad att rida lok/reg och rida nat/elit!



Jag går sista året på gymnasiet, Realgymnasiet-inriktning hästhållning.. Jobbar även kväll/natt och helger på MAX :)

2011-05-08 @ 11:36:43
URL: http://fannyclaessondressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback