Ett fint minne

Under den fem nästan sex timmars långa bilresan som jag och pappa åkte för att hämta hem Artie när vi precis köprt honom underhöll vi oss med att lyssna på Radio Egoina. Som ni förstår var det ganska långtråkigt att åka fem timmar ner till Göteborg och sex timmar hem. Därför var det perfekt att koppla in datorn i bilhögtalarna och lyssna på Egoinas härliga podcast där varje avsnitt är ca. 30 min. Tycker det är tråkigt att Egoina bara gjorde tio avsnitt, då hon verkar som en riktigt härlig prick!

Hittade nu hennes podcast på datorn, så sitter och lyssnar om alla avsnitt. Så blir lite nostalgisk när jag hör den igen och minns den långa bilresan. Ni förstår ju känslan när man precis hämtat hem sin nya häst! :D Det känns så otroligt längesen fast det bara var fem månader sedan. Man var ju så glad, men om jag ska vara ärlig är det nästan roligare när man haft hästen ett tag och lärt känna den. Fast såklart, upplevelsen när man är på väg hem med sin nya häst är obeskrivlig!

Bilderna är från när jag provred Artie












Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fina Artie, där har du en toppenhäst. Känt honom sen han var fölis och ridit honom då och då också - superfin häst med världens bästa psyke. Är släkt till hans förra ägare :) Ta hand om dig, kram

2011-05-04 @ 11:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback