Dagens ridpass - Artie

Idag kändes det faktiskt riktigt bra att rida. Jag red på stora utebanan i det varma vädret. I början tittade Artie på något längs staketet och försökte dra därifrån varje gång vi kom dit. Men i stället för att hetsa upp mig och bli arg, red jag där fram och tillbaka längs staketet tills han inte tittade längre. Artie brukar inte direkt vara tittig och fjanta sig men idag var det väl några spöken där. Men det kändes i alla fall så himla bra att jag lyckades komma över problemet och bara fortsätta rida.

Det gjorde mig på bra humör, så resten av ridpasset gick super! Han kändes jättefin så det var kul! På fredag är det också dressyrträning för Karin, så det ser jag fram emot. 

Nu blir det ännu mer träning för min del, för jag ska ut och springa med Madde! ;D





Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt! Hoppas inte mitt långa pepp-inlägg igår var fånigt.. Kram

2011-05-18 @ 21:43:35
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback