Bilder från igår


Älskar mobildbilder där hästens huve blir typ enormt, haah!










Umgicks med Gustav hela dagen igår, och åkte sedan ut direkt till stallet och Vendela. Gick ut en sväng med henne, och det var riktigt mysigt. Hon är så snäll att leda, så jag gillar att gå med henne. Mockade sedan och sådär såklart också, och som bilderna avslöjar så bjöds det på alla hästars favoritmåltid; vårgräs!

Vet tyvärr inte vad som tog åt blogg.se igår, men publiceringen av inläggen fungerade inte, och inte heller att kommentera ibland, eller ladda upp bilder. Bajs eftersom statistiken var riktigt bra igår, och så blir det så.

Idag är en bra dag, över 20 grader och sol! Så nu borde påskmusten, som jag la in i kylen för en halvtimme sen, vara kall och redo att drickas. Tänkte byta om till bikini och sedan plugga lite i solen samtidigt som jag får lite färg. Två flugor i en smäll, nice huh..? ;D

Vendullis ska få sig ett litet pass senare hade jag tänkt också, och mamma ska skritta Artie eftersom Issa har åkt bort :)



Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Jaa, men vet ju orsaken iaf. Tack :):)

2011-05-09 @ 16:26:21
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Julia

Vendullis är ett så skönt smeknamn :)

2011-05-09 @ 17:00:58
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback