Andra gänget bilder

För att kommentera gårdagens ritt så kan jag säga att jag stod för prestationen, haha. Vi vet inte riktigt vad som hände med Bingo, men kanske att parkeringen var i en hage där det kanske gått brunstiga ston eller något. Han flippade lite igår och var övertaggad. Precis vid framridningen så stod en häst i en hage och gnäggade en massa, så Bingo var tvungen att försöka överrösta den och dessutom hålla koll på dom andra hästarna på framridningen. 

Mupphäst, men vad gör man? Inne på banan sen så blev det ju bensinstopp eftersom han förbrukat den ork han har på att fåna sig borta på framridningen. Jag var nog illröd i ansiktet när jag kom ut, för jag skulle både se till att han travade och galopperade där han skulle (Bingo ville helst skritta) och dessutom hålla upp huvet på honom eftersom han dippar rejält i formen när han blir trött. 

Bara att göra det bästa av det, så jag red arslet av mig, och Binog lyckades faktiskt göra det han skulle! Utom på ett ställe där han bröt av i galoppen och jag struntade i att bråka med honom och fatta ny, så vi fick en 1:a (!!) på det momentet.. 

Haha, tror inte domaren såg att han var lat, det ser man nog mer om man sett honom när han faktiskt har lite bjudning. Bingobus, han var också död när han kom ut. Men efter 40 minuter så hade hingsten vaknat till liv igen, men jag vågade ha med honom på prisutdelningarna ändå. Hoppas på atthan lägger sin energi på rätt saker nästa gång..!











Djupdykning








Kommentarer
Postat av: NANNA

Gud va fin den sissta bilden var!!!:D

och Grattis till en lycked tävling!!=)

2011-05-22 @ 13:49:38
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, du ser alltid så glad ut när du hälsar! :D

Haha, jag ser mest sur ut xd



Lite tråkigt att han lade sin energi på fel saker, men det går nog bättre nästa tävling! :)

2011-05-22 @ 14:27:50
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: sara

dubbel grattis alltså!

2011-05-22 @ 15:51:46
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg
Postat av: Jessica

Grattis!!:D

Men en etta, det var snålt..;)



Varför klipper elr rycker ni inte hans man? Fast det är snyggt med inbakade också, men bara en tanke:)

2011-05-22 @ 18:51:54
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback