Uteritt 30/3

Idag så red jag ut tillsammans med Issa och Johanna, och det var mysigt. Det är så roligt att ha sällsksap ute, tänker mindre då. Egentligen så var Vendela som ett aparsel att rida rentutsagt, dampig och taktade och ja "höll på". 

Men när jag pratar och har kul med mina kompisar så blir det inte lika farligt liksom, hon är som hon är, min häst. Bra på andra saker än uteritt helt enkelt ;)

Janni och jag på fältet i Morjanå i somras :) Vendela kan faktiskt vara lugn också, när hon känner för't..



Kram


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Aparsel, hahah xD



Sv; Åh, gulligt! Vill också ha hund, ska skaffa det någon gång när jag har mycket tid. :) Vill ha en boxer, de verkar så otroligt härliga. Känner igen mig lite i en sån, kort och tjock liksom hehe. Och glad. ;)



Hmm, de kanske är 70cm*100cm? Så hängs rosetterna upp på rad. Men jag gillar att ha dem hemma ändå. :)



Ahaa! En ö i Halland..? :P Inte typ Tjörn eller Orust eller så? Men hur ofta åker hon upp till er då?

2011-03-30 @ 21:46:25
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Hmm, varannan till två av tre veckor. :) Det beror lite på tävlingar och så! Sen hemma markarbetar jag en gång, hoppar inte högt och så. Själv?



Verkligen, särskilt de mörka!



Hahah x) Aha! Men det är nog ganska smart, tycker dessutom att det är snyggare utan plaketter på dörren (jag är nog bara avundsjuk haha). :)



Hahah, borde vara så för det finns inga större öar utanför Halland vad jag vet. Fast å andra sidan har jag inget större koll. Vad smart! Är ni många som tränar för henne när hon kommer?

2011-03-30 @ 22:46:39
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Aparsel x)



Haha, när Vendela är på sitt dåliga humör är hon ganska lik en häst på min ridskola, för idag var hon också ett aparsel att rida ;) Haha, nej. Men hon var jobbig.



Kan du inte ladda upp alla de bilderna från den dagen? När du red barbacka på Vendela, dom bilderna är så fina :) (Har ju sett det på din egna blogg ;) )

2011-03-30 @ 23:07:54
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback