Torsdag

Jag riktigt känner hur mitt administrationsbetyg sjunker. Haha, Dag kom nyss förbi och kommenterade "hörrudu, det där ser inte ut som ett kalkylblad?" Knappast, nu har jag gjort ett och det är då inte kul, och inte vad jag ska syssla med i framtiden.

Idag så ska jag iallafall antingen rida ut lite, men tror snarare att jag rider ett litet pass. Hon kändes himla fin igår, och jag har ju idag och imorgon fram till tävlingen. På fredag passar det utmärkt att rida henne ett pass i ridhuset, eftersom halva är ledigt fram till klockan 6. Värre är det idag, för det är hoppträning.

Därför jag har lite planer på uteritt, så att det blir lite variation för henne liksom. Inte ridit ut denna vecka, och det är ganska fint väder idag också! :D

Hörs senare, när jag har webbdesign! Visst märks det att jag är ambitiös med mina studier?!

Jag och mitt hjärta innan en uteritt i vintras


Kanske får sällskap av Issa, vem vet? :) Det hr förresten börjat smälta undan rejält på Trolldal nu, snart ser det ut såhäär!!



Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Det är ju perfekt att rida ut någon dag nära tävlingen, känns som att hästen blir mycket gladare när det gäller då! :)

2011-03-17 @ 20:23:51
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, du är väldigt uppmärksam med dina studier :P



Gud så skönt att "eran" snö är väck, istället har den kommit till oss!

Igår kväll började det snöa och idag på morgonen var det ca 20 cm med snö .. -.- BLIR SÅ TRÖTT! :(

2011-03-18 @ 16:59:22
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback