Tisdagsplaner

Idag så ska jag, mamsen och även Issa kolla läget i den nya hästaffären som ligger en bit utanför stan. Jag ska kolla om det finns några vita ridbyxor som kan passa. Ska ju tävla Vendela inte nu i helgen, men nästa. Vill ju vara snygg då!

Har även hittat mammas gamla plastrong, som jag tänkte ha på mig. Så nu är det alltså bara ett nytt vit schabrak som saknas, sedan är outfiten komplett. Eventuellt att jag införskaffar ett skärp sedan, men det får bli framöver. Fasan vad man lägger ner på sin utrustning egentligen, jag vill inte spekulera i hur mycket jag lagt ner egentligen!

Idag så håller vi oss inne, jag och Vendela, tror jag. Kanske ändrar mig sedan, men dressyr blir det iallafall :)

Jag och finaste hästen <3


Kram


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Vad är Plastrong? ^^

2011-03-29 @ 23:07:30
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback