Taggad till tävling!

Jag börjar skämmas rejält över min galoppfilm faktiskt, tycker den är pinsam. Får se om jag tar bort den senare, hahah.. Jaja, bjuda på sig själv var det!

Om lite mindre än två veckor så är det tävling som gäller för mig och Vendela! Ska bli så grymt roligt, och jag älskar dessutom att tävla i Gripen. Helmers Ridcenter är så sjukt snyggt ställe, och jag hoppas att snön har smält såpass att man kan rida fram lite på utebanan innan man går in i ridhuset också. Det tillsammans med fint väder skulle sätta pricken över i!









Och till sist en av mina absoluta favoritbilder..


Kram


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Haha, jag hade precis tänkt fråga dig om du hade någon tävling inplanerad! :D Åååh vad kul, bland det roligaste som finns ju! Vilka klasser ska du starta?



Sv; Ja, fast samtidigt har vi ju inte möjligheten att sälja honom heller.. vi kan aldrig "bestämma" vilka han ska till, lämnar vi igen honom kan han hamna vart som helst utan att vi kan påverka det.. :/

2011-03-09 @ 17:19:19
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Och, nej ta inte bort filmen. Den är asskön xD

2011-03-09 @ 17:19:52
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

OM DU TAR BORT DEN VIDEON . DÅ VET JAG INTE VAD JAG GÖR! ;)



Gör vad som helst, ta bara inte bort den videon :) gillade den! :D

2011-03-09 @ 20:54:47
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback