Onsdag

Himla trevlig rubrik, fast nä. 

Har riktigt ont i armhålan av en svullen lymfkörtel (och eftersom ett flertal i stallet läser bloggen så kommer alla veta om det nu när jag kommer ut sen, hahah). Antar att det är eftersom jag var sjuk i förrgår och hade feber. Jag har självklart sökt runt på google, sådär som man inte ska göra men ändå alltid gör när man är en stor hypokondriker som tror att allt är cancer eller aids. 

Nog pratat om det (blir lite rädd nu igen ju), det är SO-prov på fredag och jag ska strax sätta mig och fortsätta mitt pluggande. Ekonomi är ju så förträffligt roligt, inte sant..? ;)

Vaknade förresten med lockigt hår idag, har bara hänt en gång förut. Att det är vågigt vet jag, men idag var det riktiga lockar, haha. Lockade bara några slingor i luggen med plattången och gick (okej, åkte buss) till skolan sedan och såg ut som att jag lagt en timme på håret, fast jag inte ens borstat det :D

Så, där gick jag i skolan och kände mig värsta glamorös, förutom att det känns som att jag har en böld i armhålan då, såklart.

Me and my corkscruws (klassfoto-posen håller sig framme)


Finns alltid minst en bild som ser ut såhär eller värre när jag haft camen..


Kram


Kommentarer
Postat av: ELISE

sv; ja det ska jag göra!!

2011-03-09 @ 15:10:48
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback