Lilla utebanan 29/3

Idag så red jag utomhus igen, fast på lilla utebanan. Det gick mycket bättre än igår, tack vare att jag var på så mycket bättre humör. Kände mig mer förberedd på hur Vendela  skulle kännas, så då är det lättare att rida sig ur det. 

Gjorde skänkelvikningar, tempoväxlingar, lite åttvolt och galopp-skritt med långa skrittperioder så att hon hann chilla ner lite. Gick faktiskt jättebra, även om hon fortfarande var lite forcerad i steget, lite mer vilande steg hade inte skadat. Men jag är ändå nöjd med henne, idag visste jag vad jag var ute efter och kunde då berömma henne när jag fick det också!

Alltid bilder på hästen, så här kommer en på mig ;) haha


kram


Kommentarer
Postat av: Moa

Sv; Tack :)

2011-03-29 @ 20:17:21
URL: http://monteryttarna.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Så kul att rälsen är borta! ;D

2011-03-29 @ 23:31:57
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så nu kan lilla Frett lee med heeela munnen!(y)

2011-03-30 @ 14:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback