Lika mycket plugg här!

Åh hjälp vad mycket jag har i skolan nu! Känns som om mitt huvud ska explodera och det enda jag kan göra för att förhindra det är att plugga. De flesta av er vet säkert hur det är, det går i vågor hur mycket man har. För tillfället verkar det som att den här veckan endast kommer bestå av läxor och inlämningar. Det betyder väldigt mycket mindre tid för bloggen :( Skulle mer än gärna sätta bloggen före skolan -  men tyvärr är det omöjligt!

Därför kommer uppdateringen bli lite sämre nu från min sida. Men ska absolut göra så gott jag kan! Då vet ni hur det ligger till i alla fall :) Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Evelina

svar: jo hon är jättesöt ja! :D

jodå hon har underbett, men rasen är sån så det ser lite kul ut haha ;).

2011-03-08 @ 20:05:26
URL: http://fredpit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback