Idag är ingen rolig dag

för idag måste jag stanna kvar i skolan och plugga efter att jag slutat! Okej, så hemskt är det inte eftersom jag får sällskap av mina härliga klasskompisar! Men självklart skulle jag mycket hellre åka ut till stallet när jag faktiskt slutar tidigt. Men har man nationella prov i matte C på fredag är det sånt här som gäller! Klocken fem ska dessutom klassen på något möte med föräldrarna om flytten för vår klass. Efter det blir det stallet och förhoppningsvis ett litet ridpass.







Kommentarer
Postat av: sofie

sv; klart dom gör! annars kan jag ta dig :*

(hey passande kommentar, please don't misstolka)

2011-03-15 @ 14:48:43
URL: http://escz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback