Hästar i Spanien

När jag var i Spanien för två år sedan fanns det jättefina hästar man kunde få åka bakom i stan. Ångrar att jag inte tog fler kort, då alla hästar var så himla olika i typen. Vissa var små, söta knubbisar medan andra var ädla långbenta saker. Tycker det är lite ironiskt att de springer runt på asfalt hela dagarna, medan vi här kan klaga på underlag i ridhus ;)







Fanns inte bara hästar att rida på, utan åsnor också. Själv tyckte jag lite synd om dem eftersom de fick stå i 35 graders värme i väntan på att någon skulle rida på dem. Men jag antar att de är vana med det klimatet. Här brukar vi ju vänta tills sent på kvällen för att kunna rida på sommaren, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback