Fullt upp!

Hela dagen har varit fullspäckad! Jag har inte haft en ledig stund förrän nu, och egentligen borde jag inte sitta vid datorn utan fortfarande plugga. Men nu har jag suttit och räknat matte i alldeles för många timmar, så det får räcka för idag!

 

Som jag skrev tidigare satt jag och några kompisar kvar i skolan efter vi slutat och pluggade matte inför nationella provet på fredag. Klockan fem var det föräldramöte där klassen skulle vara med. Jag åkte direkt ut till stallet när jag kom hem och joggade Artie i ridhuset. Krävde inte direkt något av honom utan ville mest att han skulle få röra på sig.

 

Efter stallet blev det ännu lite mer matteräknande i någon halvtimme. Det är så mycket som ska repeteras in, så mitt huvud är helt fullt för tillfället, haha. Tyvärr lär resten av veckan också se ut så här, just för provet är så viktigt. Men det är ju så att studier går före bloggen och därför blir det lite sämre uppdatering. Det är nu ju redan medvetna om, men tänkte bara berätta hur läget låg till.

Gammal bild som jag hittade på datorn får stå för dagen picture! ;D

 


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Hoppas allt slit gör sin rätt så så du får jättebra betyg! :D



Annars ska jag ta och prata med din lärare .. :p hehe ;)

2011-03-17 @ 14:56:28
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback