Friday I'm in love

Idag så ska jag rida Vendela ett pass i ridhuset. Ska bli riktigt roligt, eftersom hon kändes fin igår. Ska försöka få fram lite större trav och verkligen se till att hon går igenom i sidorna ordentligt. Ska även försöka vara effektiv i min ridning. Blir gärna så att jag rider runt och lite "väntar" på att det ska lösa sig, istället för att hela tiden vara aktiv och rida mig igenom de problem som dyker upp under ett pass.

Ska göra lite öka-minska volten och rida längs fyrkanten, det blev så himla bra på Karin-träningen förra veckan!



Kram

Kommentarer
Postat av: sussi

ja det förstår ja det viktigaste är självklart att de mår bra å har det bra... =)

kul när man känner att man är tagg för ett pass för då brukar det bli väldigt bra ridning ... ser fram emot å höra om det..

2011-03-04 @ 13:56:48
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Hoppas det går bra! :)

Fast jag tror inget annat ;)

2011-03-04 @ 17:04:11
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback