:(

Jag har tappat bort mina vita lindor!

Vem fasan tappar bort ett par benlindor? Inget man lägger i fickan direkt. Misstänker att jag lånat ut dom, men man vet ju aldrig, jag är inte känd för att vara tjejen med kollen (fråga Issa bara, hehe)

Hoppas att jag hittar/får tillbaka dom, dom är jättefina och inte så mycket använda! Helt perfekta i längden dessutom, det blev aldrig fult när man lindade med dom!

Vita lindorna är ju pricken över i på min mörka Vendela! (bilder från i våras)








Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Shit, du måste verkligen hitta de lindorna, är ju typ pricken över i:et på Vendela!



Oj, det hade du visst redan skrivit :P

Haha, jag är typ glömsk som glömmer det efter bara några sekunder?

Aja, håller med dig i alla fall! (:

2011-03-05 @ 19:34:02
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback