Det har snöat på min vår

Jag har ju tjatat hela veckan om hu lycklig jag är för att det är vååår i Katrineholm!

Nåväl, lyckan kommer och lyckan går heter det ju, och idag ska det komma 1 dm snö rakt ner över Kattne. Mums, fast nä. Det har redan börjat, och jag glömde sätta på Vendelas halstäcke igår (tänkte inte på att det skulle snöa) så hon kommer att vara helt blöt också.

Jaja, imorgon skulle det vara fint väder iaf. Tur det eftersom vi ska åka och tävla lite, jag och min häst! Vi har inte åkt någonstans sedan i september, eftersom höstsäsongen förra året blev helt sabbad av kvarkan som kom till ridskolan. Men nu är vi alltså rejält på G - och supertaggade!

Önskar även min finaste bloggkollega Isabelle Carstensen lycka till på sitt nationella i Matte C idag! :*

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta :P

sv; Jag tror jag tar och provar det ngn dag :D Tävlar du bara i dressyr eller hoppar du ngt också <3



Kram :D

2011-03-18 @ 09:01:50
URL: http://onlyyoursnessie.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Eller hur, man hade ju precis börjat få vårkänslor! Nu är allt vitt. Dock smälter det för fullt här igen. :)



Sv; Exakt. :D

2011-03-18 @ 09:51:43
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Lotta

sv; Jag är precis tvärtom hahha :D Jag tävlar nästan bara hoppning men har endast hoppat klubbtävlingar och ngn pay & ride eftersom jag tog mitt gröna kort i slutet av förra året men det är en lång historia som jag nt pallar skriva hahha :D Jag har tävlat henne i dressyr också men hon hoppade över dressyrstaketet senast så vi blev diskade :P



Jag hoppar henne 70-90 cm eftersom hon inte är världens bästa på att hoppa sen så är hon 18 år också <3

2011-03-18 @ 10:29:24
URL: http://onlyyoursnessie.blogg.se/
Postat av: sussi

ja folk kan va så avundsjuka å nästan medvetet

misstolka det man säger å skriver. Så trist men ja förstår verkligen precis va du menar. Fast för mig är det lix självklart att med sådana resultat så ska man ju upp i klasserna. Är man kvar i det läget är det ju bara för å plocka rosetter å det är ju det värsta som finns om du fattar va ja menar :)

Skönt med fredag Kram

2011-03-18 @ 15:40:17
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Lycka till på tävlingen imorgon Freddi, och lycka till på matteprovet Issa, även om jag är liite sen :P

2011-03-18 @ 19:27:42
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback