Bingo står på näsan

Tänkte visa ett litet klipp från Bingos träning i lördags. Träningen var nog hans bästa pass någonsin, och även om han var väldigt hjälpsam och duktig så måste man ju säga åt honom att arbeta hela tiden, annars går han ju och latar sig.

Här gör jag något som jag inte gör så jätteofta - ger honom lite smisk som en förstärkning av min skänkel. Han blir då sur och kickar, och byter galopp. Samtidigt så drar han i tygeln eftersom det är ett av hans sätt att komma undan. Då klarar han inte av att hålla reda på benen utan snubblar till rejält.

Jag måste dock säga att det ser mer dramatiskt ut än vad det kändes där uppe, och han återfick balansen sedan. Han var lagom snopen kan jag säga också, och jobbade duktigt och fint resten av passet sedan! 

Kommer fler filmer från Bingos träning senare!



Fina Bingo i rund fin galopp sedan!



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback