AJ!

Jag tränade ju i mina nya stövlar i går, som förövrigt var toppen! Så himla stor skillnad att rida i dem jämfört med mina skor och chaps. Skänken blev mycket mer stilla och jag jag kände att jag kunde inverka bättre.

Nackdelen.. Ja, det är ju skoskav! Kände ingenting under tiden jag red, men efter när jag hoppat av, säger bara AJ! 

Men måste ju ändå recensera stövlarna efter första gången, och jag är inte annat än nöjd. De var verkligen bekväma och jag tror faktiskt inte att det kommer ta allt för lång tid att rida in dem. Så länge får jag väl bita ihop - vill vara fin får man lida pin! haha

Tänker inte lägga upp någon äcklig bild på min fot, så här får ni ännu en rätt gammal bild :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback