Tisdag fm

Idag så ska jag rida Vendela ett pass i ridhuset hade jag tänkt. Hon var sådär att rida ut på igår, hon blir nog lite muppig när det regnar. Jobbigt, men sånt är livet. 

Pratade med Karin också, vi kunde nog lägga in en träning nästa vecka! Känns jätteskönt eftersom det är meeting sedan. Bingo ska ju genrepa en LB1 under våra hemmatävlingar om en vecka, det ser jag fram emot. Jag hoppas att han är på sådär bra humör som senast, skulle vara riktigt härligt! Alltid roligt med hemmatävling dessutom, härlig stämning. Vendela får klara sig utan genrep, men jag litar faktiskt på henne vid det här laget. Hon är rutinerad och brukar gå bra i Gripen.

Pratade även med Karin angående Vendelas form och hon tyckte min plan lät bra. Så nu ska jag hjälpa till lite mer, men har fortfarande mycket nytta av det jag har lärt mig senaste träningarna. Jag hoppas att Vendela kan visa sig lika bra som hon gör hemma, det vore roligt att se om det blir någon skillnad i poängen mot tidigare! :)






Kommentarer
Postat av: Sigrid

SV; säger bara som jag tycker!!;D

2011-06-21 @ 10:56:35
URL: http://dressageroyals.blogg.se/
Postat av: Frida Eriksson

SV; Oj vad många de var som tyckte hon var söt :D <3

hihihi, lillskruttan! ♥

2011-06-21 @ 11:32:21
URL: http://fridaeriiksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback