Jämförelse



Tyvärr har jag inga uppställningsbilder från jag precis hade köpt honom. Däremot har jag en del ridbilder som jag kan lägga om ni vill det? :) Här är i alla fall en uppställningsbild från mars i år och en från i förrgår. Lite skillnad på tre månader tycker jag ändå att det är även fast det inte syns jättemycket. Han håller ju huvudet i vägen för halsen på översta bilden, men i verkligheten har den faktiskt biffat till sig lite!

Jag tänkte att jag kan skriva om hur han är att rida i ett annat inlägg om det går bra? :D

Mars 2011


Juni 2011






Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, vilken skillnad!

Och så är han lika snygg som alltid!:']

Hur hög är han btw?

2011-06-26 @ 01:52:49
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad kul att du svarade på min fråga i ett inlägg :D Hans överlinje har bättrats, rundare rumpa och breddat bogen något. Bra jobbat!! Fortsätt så :)

2011-06-26 @ 15:51:01
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback