Lägesrapport

Hej alla läsare! Jättekul att ni är många som kommenterar, jag kommer att svara på det senare. 

Min dag har sett ut såhär ungefär; vakna-städaet undan-åkt bil hem-bytt om till ridkläder-cyklat till stallet-mockat-ridit-cyklat hem. Inga pauser här inte, full fart!

Nu så ska jag strax bort igen, eller egentligen nu, men tar mig lite tid jag egentligen inte har till att skriva ett inlägg faktikst.. ;) Lätt att det blir såhär på sommaren när man gör upp planer hela tiden, svårt att hinna med att blogga när man flänger lite hit och dit.

Gjorde massa övergångar på Vendela idag, gick jättebra och hon blev mjuk och fin. Imorgon så kommer Bingo in för ett pass, han ska ju tävla på tisdag. Ska visa er startlistan när jag har tid tänkte jag! :)







Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt att det går bra med Vendela :)

2011-06-25 @ 20:57:36
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Kul att det går bra med Vendullah :D



Hoppas det går lika bra med Bingo imorgon :)

2011-06-25 @ 22:00:09
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback