Iväg i helgen

Nu är det så att jag också kommer åka bort i helgen. Freddi ska ju iväg på meeting och jag ska till Sofies sommarstuga i Eskilstuna. Kommer tyvärr inte ha någon dator där, men jag Freddi pratade igår om att hon skulle uppdatera direkt från tävlingen. Så om hon beslutar sig för att ta med datorn kommer bloggen vara i lite rörelse i alla fall!

Det är ett stort meeting på grannklubben den här helgen, så idag ska jag åka och kolla lite grann. Jag hoppas att alla mina vänner inte redan har hoppat när jag kommer dit, så jag i alla fall hinner se någon jag känner igen. Jag kommer hem på söndag så vi ses då :D





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Ha så kul! :D

2011-06-30 @ 16:54:14
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elise Vognild

varför var inte du med ? ;)

2011-07-01 @ 09:00:59
URL: http://eliisevogniild.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback