Tävling planerad

Har faktiskt redan anmält mig till en tävling! 13 augusti i Eskilstuna, ska bli riktigt kul. Är i dagsläget anmäld till Lag-03 pch LA:P1 med Vendela, men det avgörs lite av hur det känns på träningen och sådär om jag väljer att starta eller inte. I Dyltabruk blev det fiasko på grund av att det blåste och sånt kan man inte rå på tyvärr, framridningen var den bästa någonsin. Men i Gripen var det fiasko från början till slut, och aldrig mer säger jag bara. 

Känns det inte bra så funderar jag på att prata med Kristina och isåfall byta klass och häst till LB1 med Bingo! Jag ska inte tävla båda hästarna, utan jag känner att jag verkligen vill lägga fokus på Vendela om hon ska tävla, för att ge henne 100 % chans till en bra ritt så att hon kan skritta ut nöjd från banan hon också.

Hon är ju en väldigt ambitiös häst som tog illa vid sig när det gick så dåligt senast. Hon kände själv att hon inte klarade det riktigt, och det var därför det gick så dåligt eftersom jag inte lyckades övertala henne.



Nejmen hursomhelst så har jag tänkt ringa till Kristina och höra hur det är med henne och Bingo, jag saknar dom. Dessutom så ska div 2 laget vara anmält nu på måndag, så vi måste prata ihop oss lite. Men det vore jättekul att rida Bingo i laget, som det känns just nu! 



Kan bli totalt ändrade planer, det vet man ju aldrig.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback