Natti

Nu så ska jag sova hade jag tänkt, mitt liv känns som att det består av gräsklippare. Antingen går dom på fyra ben eller på hjul, whatever liksom. Fast dom på ben är betydligt roligare! Men nu är det bara imorgon och sen är jag ju klar med första veckan. Gud så bra det känns :D 

På hästfronten så är det förberedelser inför Öljemark-träningen på lördag som gäller. Ska bli roligt att träna, jag ska lista upp lite vad jag känner själv att jag vill ha hjälp med/behöver träna på. Tänkte lägga upp den här, men det fixar jag imorgon! 

En sann snygging! undra förresten hur många oseriösa bilder i ridkläder det finns på mig..? En hel del lovar jag, att posera iklädd munktröjor och taffligt sittande ridbrallor - det är min karriär!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Sexii;)



Måste bara säga att ni båda är riktigt snygga och söta, precis som era hästar!:D

2011-07-29 @ 00:19:13
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback