Mot stallet

Nu så har jag ätit lite snabbt, kom hem för en kvart sedan. Om ungefär 20 minuter så ska jag cykla ner till stan för att ta bussen ut till Morjanå, päronen och Vendullis. Förhoppningsvis mina kära kompisar också! Saknar att hänga med dom, man har ju blivit bortskämd nu på sommaren. 

Idag så vet jag inte vad jag ska göra med CD faktiskt, lämnar det lite öppet. Blir nog inte på banan iallafall, så jag får se. Om någon vill rida ut med mig så gör jag gärna det, annars får jag fortsätta med gårdagens jobb på något av fälten. Har planerat en vilodag antingen imorgon eller på torsdag, mest för min egen skull. Vad sliten man blir av att vakna så tidigt och göra så mycket hela dagarna! 





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Måste bara fråga om CD står för Cavendish? ;D

2011-07-26 @ 15:48:55
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: haha, ja, jag samlar på mig genom åren ;) och ändå har jag sålt några par också..



Det är inte så svårt, då jag inte tävlar i chapsen, vinterstövlarna är till för vintern och GlenGordonstövlarna är gamla och sitter inte 100.

Då är det bara DeNiro och guldstövlarna kvar och då blir det oftast DeNiro :)

2011-07-26 @ 19:36:57
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SV: Ja det svider i plånboken att köpa dom :S Men jag hittade ett riktigt kap förra året på Globen, super snygga Pikeur byxor med silverrand :D Det var kul!!

2011-07-26 @ 20:09:23
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback