Jobb imorgon

Hejsan hörrni! 

Idag så har jag jobbat hela dagen på Ericsbergs sommardressyr. Karins och De Chentas kur var riktigt bra, så det var roligt att se! Satt bredvid en av domarna och kunde höra poäng osv, så det har varit en bra dag. Enda undantaget för att dom inte gjorde oss funktionärer uppmärksamma på att dagen startade 9 ist för 8 som det var sagt.. Så vi var där en timma för tidigt, inte sådär jättehärligt. 

Sedan så draggade TD feat. Sofie and Johanna till Smultronstället i Söderköping för att moffa glass. Riktigt mysigt, att dunka bra musik på hög volym i en bil med världens härligaste vänner ger mig känslan av att livet faktiskt är väldigt himla massa bra!

Ber om ursäkt för lite låg bloggnivå från min sida just nu, det kommer att bättras på :) Nu så ska jag fixa någr ainlägg tills imorgon och sedan gå och lägga mig. Klockan står på 06.10 nu när det är vardag och jobbet som gäller..

Issa, Sofie, jag och Johanna på Grönan tidigare i somras <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback