Inget stall idag

Jag har också stalledigt idag, var helt slut när jag kom hem, somnade och sov sisådär två timmar haha. Mamma har ringt och sagt att Vendela mår bra, så det känns ju härligt! Som min kollega redan påpekat så bjöd vädret på en överraskning och det har varit fint och varmt hela dagen :D

Red ut på Vendela igår, själv och med gramanen. Funkade riktigt bra faktiskt, vi galopperade lite på ett fält och klättrade lite, hoppade lite diken och sådär. Var en jättefin kväll igår, så vi hade det allmänt mysigt. 

Nu så ska jag åka och handla lite krubb tillsammans med Gustav, vi får se vad det blir ikväll! Jag ska dock inte göra en dressyrmupp-Linn och börja med långa utläggningar om vad jag käkar för mat, hur man lagar den osv, jag lovar att ni slipper det haha ;)





Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättehärlig bild!

2011-07-28 @ 14:52:37
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback