Gripen dag 1

Hej alla läsare, kan inte skriva så mycket eftersom jag inte vill väcka mamsen och Kristina med att knattra på tangentbordet. 

Bingo gick okej idag, men inte mer. Vissa saker gör han bra, men det var för mycket missar och för många 6:or för att bli något toppresultat. Missade bland annat nästan hela vänstergaloppen, 4 och 3 där, viktiga poäng som rök. Hann dock bara rida fram honom i 20 minuter eftersom vi åkt fel, så det finns en förklaring till att det blev som det blev. Fick 62 % i LC1 och kom 5:a av 12 har jag för mig, så inga priser idag. 

Vendela har inte känts bra alls dom senaste dagarna, och idag var inget undantag. Karin har försökt hjälpa mig och vi har fått hitta nödlösningar för att gå runt problemet i att jag inte får igenom högersidan. Red knappt fram någon energi alls på henne idag, ville inte få henne mot handen eftersom hon inte var eftergiven. Det enda som var "som vanligt" i programmet var vänstergaloppen, där hade vi 7 på alla moment. 

Programmet flöt, men utan eftergift och finess. Utan den härliga energin och kämparglöden som jag förknippar med min häst. Hade bland annat 5 på högerförvända, där har vi nästan alltid 8 annars.. Fick 58% och mitt lägsta resutlat någonsin i LA1. Känns förjävligt rent utsagt. Vi ska se hur hon känns imorgon i Lag-03, men är hon likadan som idag så stryker vi henne från LA:P1. Vill inte göra något vi inte klarar av, det blir inte roligt för någon av oss. 

Att vila efter meetinget och ta semester kommer nog göra min prinsessa gott! :)

Vendela idag, hann inte fixa kameran till Bingo
















Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Hoppas det går bättre med din prinsessa imorgon :)

2011-07-02 @ 00:25:31
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: sara

superduper fina bilder!!



Synd att det inte gick vägen, det går säkert bättre dag 2.



kram

2011-07-02 @ 11:33:58
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg
Postat av: Julia

Hon är allt en vacker tjej :)

2011-07-04 @ 22:46:40
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback