Dagens fråga

I dagens fråga får ni tänka de mest extrema fallen, om ni verkligen måste välja vilket sorts väder ni helst rider i? Självklart väljer man helst något mellanläge mellan de olika typerna, men som sagt om ni var tvugna att välja.

Jag älskar visserligen sol och värme, men när det gäller ridning rider jag faktiskt hellre i spöregn! I gassande sol blir bara trött, lökig och törstig, haha! Och när gäller snö så tycker jag det bli alldeles för klumpigt med så mycket kläder! Så om det inte är en allt för kall dag föredrar jag regn.

Vad för sorts väder föredrar du att rida i?



Free web poll









Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Det får nog bli spöregn då ;)



Solen blir för varm, när den gassar. Och snön hatar jag! haha :)

2011-07-01 @ 14:54:36
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag valde spöregn haha x)

2011-07-01 @ 23:24:30
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback