Veckoplanering

I helgen är det dags för tävling igen. Denna gång blir det på hemmaplan och jag hade tänkt hoppa 1 m. På lördagen är det ponnytävling så då ska jag jobba hela dagen som prisutdelare samt hästhållare när ryttarna går banan. På söndagen blir det som sagt tävling och sedan jobb resten av dagen. 

Jag brukar alltid planera mina veckor lite preliminärt hur jag ska rida. Innan tävling tycker jag dock det är extra viktigt. Så denna gång tänkte dela med mig av min veckoplanering.

Tisdag: dressyrträning för Karin
Onsdag: uteritt
Torsdag: hoppträning för Daniel
Fredag: uteritt
Lördag: joggning/lösgörande i ridhuset
Söndag: tävling

Det är ju aldrig 100 % spikat att det måste bli just såhär, beror ju lite på väder om det är möjligt att rida ut osv. Men ungefär såhär hade jag tänkt rida den här veckan.

En tävling med såhär underbart väder sitter aldrig fel!


Kram Isabelle

Kommentarer
Postat av: emma

Svar till Fredrika: TACK :D

2011-02-08 @ 10:30:45
URL: http://repgrimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback