Vårväder

Jag antar att det inte bara är jag som börjar tröttna lite på vintern nu? Känns som man mer än gärna skulle välkomna våren och alla tunna kläder. Kunna ta av hästarna täckena och rida på utebanorna. Det vore något det. Men jag får väl i alla fall vara tacksam för det fina vädret vi har idag. Blå himmel och flera plusgrader, alltid något!

När ni läser detta är jag faktiskt i stallet och gör iordning Artie för en dressyrträning. Ska träna för Karin som jag gör varannan tisdag. Har ingen aning om vad vi ska göra idag, men det blir väl en överraskning. Ska se om någon lite filur i stallet har lust att filma lite grann också.


Kram Isabelle

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

den är från stylebytyra.se :)

2011-02-08 @ 18:34:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback