Tagga hoppträning

Det var så sjukt längesen jag tränade hoppning. Senast var på jullovet, men då var jag sjuk så var tvungen att avbryta efter halva träningen. Sedan dess har träningarna varit inställda av olika anledningar. Men ikväll smäller det!

Ska träna för Daniel Svensson som jag vanligtvis gör varannan vecka. Vi har turen att han kommer till vår klubb så det är jättesmidigt. Ska träna vid halv 8 men innan dess har Lisa i stallet lovat att klippa Arties man. Han ser ut som en skogsmulle för tillfället då jag inte vågar klippa den. Lite töntigt, jag vet haha men så är det.

Tänkte även försöka övertala någon snäll själ i stallet att filma lite från träningen. Eller föredrar ni film eller bilder, alt. både och? Kul att veta vad ni tycker också liksom! Dock är nog vårt ridhus lite för mörkt för actionbilder men funkar ibland och för film ;)

Såhär blir oftast bilderna i ridhuset...


Kram


Kommentarer
Postat av: Erika

sv; Nej precis.

Själv har jag ju unghäst, nu är hon inte den rädda typen.

Så hon har hittills inte haft sönder saker, utan hon tycker de är helt ok med skydd.

Täcken osv på sig. :)



Men man vet ju aldrig.

Dessutom älskar jag färg. :D

Liten gnutta färg, o man blir glad.



Du har egen häst va ?

Eller foder eller något, antar jag i alla fall hehe. :)



Va har du för häst?

2011-02-10 @ 10:38:45
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Elvira Johansson - VINN JOHN WHITAKER SCHABRAK PÅ BLOGGEN! :D

sv; ja men det blir ju så :')

2011-02-10 @ 10:38:51
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Sånna bilder blir det för mig med "/



Hoppas i varje fall att lektionen inte blev inställd! :D

2011-02-10 @ 22:15:35
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback