Sjuk

Just nu så sitter jag hemma, fast franskan börjar om en halvtimme. Jag vaknade upp i morse och var mindre pigg. Mamma tyckte att jag skulle vara hemma, men man missar så sjukt mycket om man är borta på en tisdag i mitt schema. Så jag sjukanmälde mig bara till sista lektionen, som är franska, och slutade ett istället för halv fyra. Vilken skolker jag låter som - inget att ta efter nu hörrni!

Men eftersom jag knappt kunde prata imorse och är lite hängig, och brukar sova på franskan i vanliga fall så kände jag att det inte var riktigt värt idag. 

Jag och min Doris chillar lite framför MTV, eller jag posar nog snarare, men Doris chillar alltid! ;D


Failbilderna är ju bäst


Kram, Freddi <3

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

"Men eftersom jag knappt kunde prata imorse och är lite hängig, och brukar sova på franskan i vanliga fall så kände jag att det inte var riktigt värt idag."



:D hahahaha, trodde jag skulle kissa på mig! :D

Gud!

Ni gör alltid min dag! :DDDDDDD



haha, "brukar sova på franskan i vanliga fall" :P



I alla fall, ska sluta flumma nu.

Krya på dig Freddi, hoppas verkligen att du blir frisk snart! :)

2011-02-09 @ 22:29:05
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback