Ridning i Starrhult

Idag så har jag varit seg på bloggfronten eftersom jag har varit med min pojkvän sedan igår. Han hade lanat (=spelat alldeles för mycket värdelösa datorspel med alldeles för många knäppa kompisar) och lämnat datorn hos sin kompis, så jag kunde inte ens slänga upp ett snabbinlägg från hans dator! 

Haha, Vendela har iallafall fått vila, och istället så åkte jag och mamma ut till Kristina i Starrhult. Där red jag sedan Bingo som planerat, och fick sedan även känna lite på en av hennes andra ponnyer, Dylan. Han är lite större än Bingo (maxad D) och 5 år gammal. 

Jag har ju inte träffat Bingo på hela året kom jag på! Han verkade faktiskt glad att se mig, den lille busen <3


Kram


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Så mysigt! :)

Din dag (både idag och igår) verkar ha varit lyckad! :D

2011-02-21 @ 21:29:35
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback